29.04.2016

PODKAST Mega Głos i Konferencja PolCaster2016

To już dwa tygodnie minęły od kiedy napomknęłam na Facebooku o swoich podkastowych planach. Spiesznie wyjaśniam, że pomysł na PODKAST wcale nie zszedł na dalszy plan, ale potrzebuje na jego realizację nieco więcej czasu niż planowałam.

Po pierwszych próbach nagrania robiłam kolejne i miałam już wypuszczać podkast na łapu capu, ale zwolniłam. Poczułam, że jeszcze nie jestem gotowa, że to jeszcze wymaga dopracowania, że zbyt wiele jest do zrobienia i jak się teraz często mówi „do ogarnięcia”. Nie analizuje tego czy to dobrze czy źle, bo może lepiej by było iść na żywioł, ale poczułam, że muszę być lepiej przygotowana. 

Wprawni podkasterzy mogą powiedzieć „dziewczyno dawaj, nie czekaj, nad czym się zastanawiasz?!”. Może mają rację. Ale ja lubię mieć wszystko dopracowane, dopięte i przemyślane. W tym przypadku spontaniczne wypuszczenie czegokolwiek w świat nie wchodzi w grę.


Doskonałą okazją do tego aby nieco lepiej przygotować się do publikacji własnego podkastu jest Konferencja Podcasterów PolCaster2016, która odbędzie się już jutro w Google Campus Warsaw.

Wszystkich zainteresowanych tematem odsyłam na stronę www wydarzenia. Ja jadę tam po pierwsze z ciekawości a po drugie aby zdobyć jak najwięcej potrzebnej wiedzy pomocnej przy tworzeniu własnych podkastów. Liczę na dużą dawkę wiedzy, doświadczenia i inspiracji do dalszych działań.

http://2016.polcaster.pl/
Do zobaczenia! :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz